Wednesday, 20 November 2013

let my Blood keep pumping and my Heart keep Beating



Just nu mår jag toppen! Vi har provvecka på gång och allt är så gott som hektiskt 24/7, just precis som jag vill ha det, haha, nä men allvarligt talat så var jag och min vän Nikita idag och donera blod! Det var första gången jag har gjort det och det är absolut någonting jag rekommenderar! Personalen var hur trevlig som helst och tog jätte bra hand om en, och så fanns det god mat och dricka som man fick njuta av efteråt för att man inte skall svimma, eller så. Tyvärr blev det smått komiskt på mottagningen för Nikita fick int donera blod för hon har bott i Indien och så där, men jag hade allt ok, så jag fick ge av mitt blod. Det är ju super fint att man kan hjälpa varandra på det här sättet och det är definitivt något jag tänker göra på nytt. Annars så är allting som vanligt stressigt med Universitets ansökningar och Internal Assesment(=skolarbeten), men det gäller ändå att njuta av nuet. I morgon ordnas det en Rosa Band Café tillställning i Matteus Församling där jag kommer att uppträda. Så om ni känner för att titta in och stöda cancerfonden, så är ni hjärtligt välkomna! 

I feel so great right now! We have our test week right now so I'm just busy-busy-busy 24/7, just the way I like it, haha, no but seriously, me and Nikita went to donate some blood today and it was awesome!! Unfortunately Nikita wasn't allowed to donate, 'cause she has lived in India and stuff, but they were all so nice and took such good care of us! It's so nice that we can help out like this! Otherwise everything is happening at the same time, and I just have to keep up. Tomorrow I'm singing at this Pink Ribbon Café that's organised in Matteuksen Kirkko, so if you want to help a good cause be sure to drop by!

hugs and kisses,
Miche 

No comments:

Post a Comment