Wednesday, 6 November 2013

handen i fickan fast jag bryr mej


Rubriken är lite vink vink, hehe, något att se fram emot inkommande februari med andra ord! Känns smått annorlunda att skriva på svenska igen. Jag tänkte att jag nu under Lucia-tiden skulle skriva på både svenska och engelska, och försöka uppdatera oftare. Men i alla fall, så idag börja min förstahjälp 1 kurs på arbis! Helt sjukt coolt och roligt! Dessutom lär man ju sig massor, så nu kan jag (hoppeligen) rädda dig om du fått något i halsen, haha... Imorgon är det BMAT examen som gäller så håll tummarna! 

No fear, I'm writing in English too hehe, got the hint in the heading? Super excited! It's definitely something to look forward to in Februari. Today I started my firs aid course, super exciting and loads of fun!! Now I know everything about choking, haha, perhaps I'm exaggerating...Just a bit though, hehe...Tomorrow I'm doing the BMAT exam. Super excited actually, and nervous. Keep your fingers crossed!

xoxo
Miche

P.S. look...autumn can be so horrible...My shoes used to be so white!! April until November...

No comments:

Post a Comment