Wednesday, 6 November 2013

a Very little Key Will Open a Very Heavy Door.


Glada Svenska Dagen!


Snacka om turn of events. Idag hade skrev jag ju BMAT under dagen, så det blev ingen skola för min del, och senare gick vi med Karin och kollade på hurdant det nyrenoverade Stockmann i Östra Centrum var. Helt okej faktiskt. Hade möjligtvis förväntat mig lite mera, men fint är det ju! Dessutom sprang vi på ett par bekanta :) MEN alltså det som var lite så där special case idag var att jag var påväg ut och gå med Karin på kvällen, och precis när jag var påväg ut gick vårt lås sönder, haha, så liksom jag stod på insidan och hon på utsidan och ingen kom nånvart. Tillslut hoppade jag och Daniel ut genom balkongen men inte tjänade det till något. Det hela slutade med att det var någon som kom och fixa vårt lås, men komiskt var det i alla fall. I morgon är det skolbänken som gäller igen, men som tur har jag sovmorgon igen woop woop! 

Oh boy, you'll never guess what happened today. I did the BMAT today and all and afterwards me and Karin went to check out the new Stockmann in Itäkeskus, later on in the evening we were supposed to go out for a walk, and just when I was supposed to go out of the door, the lock broke. So there we were me on one side of the door and Karin on the other side, haha, like the lock literally broke, so weird. Me and Daniel jumped out through the balcony, but we couldn't get the door to open...It all ended with that we called someone to come fix it. So weird, but hilarious, haha


xoxo,

Miche




No comments:

Post a Comment