Tuesday, 3 July 2012

På en sväng till Borgå


Idag hade min kära kusin Benjamin födelsedag. Grattis Benjamin! Jag och mina bröder med styvmamma hoppade in i bilen och körde upp till Borgå för dagen. Det bjöds på helt för mycket gota, men jag hann träffa Sara (Benjamins stora syster, som också förresten bloggar: http://saracharlottta.blogspot.fi/). 

Vi hann gå in och titta i Vero Moda och vi satt också ute på Terassen och njöt av den finländska sommar solen. Vi tog oss in till Borgå centrum med Sara's pojkväns tandem cykel, eller cyykel som dom säger i Borgå. Jag måste bara säga att det var rätt så haastavaa att cykla med kjol och Sara cyklade till och med med sina gorgeous Jeffrey Campbells! 

Annars så har jag ett litet projekt på gång som ska med till Deutschland, berättar mer om det senare. Men nu så har jag fått Karin på besök och hon ska hjälpa mej med min packing, som jag blivit lite efter med, som vanligt...

Om några dagar är de här godbitarna tillåtna för mej!

Hörde jag skål?

Sara's Naturvita Spets Jeffrey Campbells





Min Sara!
En cappuccino is sommarvärmen 



Our hot ride ;) 


No comments:

Post a Comment