Friday, 27 July 2012

Livet på lägret. SISTA DELEN

Okej jag är nog medveten om att det bara fanns en del före den här delen, men den är ändå den sista :)

Tyvärr hade vi inte så mycket drama på lägret, så det blev inte mycket back-stage drama som man sku ha behöva ta itu med, som jag älskar, men vad gör man? De var nog ett bra läger, underbara skribor och härliga ledare och hjälpisar!

Christopher , Jag och barndomsvännen Ida 

Hela roddigåggan! Alla Hjälpisar och så Sofia förstås!


Jag och min bästa vän Åsa på väg hem från Lekholmen.
Vi mot världen!

Tack alla underbara hjälpisar, vi hade roligt tillsammans! Skulle int ha orkat tillslut utan er! Jag tror inte att det skulle vara så relevant att skriva mera om lägret när det slutade för cirka gurka en vecka sedan? över det, men jag ville ändå posta de här bilderna.


Tillslut måste jag ännu visa den här sången för er. Den är bara för härlig, vi spelade den hela tiden mot slutet av lägret och nu så är den fast i mitt huvud!

No comments:

Post a Comment