Saturday, 14 July 2012

Livet på lägret. DEL 1

Tänkte säga god morgon bloggen, men det börjar visst bli lite sent för något såna hälsningar nu. Nu så är jag ute på Lekholmen på skriba läger. Inte som skribandit, men som hjälpis. Det har varit helt chill, men just nu så är vi rätt trötta. Igår hade vi fullt späckat med program och lekar, som vanligt, men under fritiden så hann vi en sväng till kapell udden och solade. Jag lackade mina naglar med ett av de nya lackerna jag köpte i Tyskland. Jag älskar den färgen och essie är faktiskt helt sjukt bra nagellack, att den  är nog värd varenda slant! Nu är det dags för besöksdagen snart och alla gäster kommer med båten två tiden och då håller vi den legendariska volleybolls matchen! Ni får hålla tummarna för oss, för lägret har förlorat mot besökarna de senaste åren... 


Åsa a.k.a. KUNGEN!

Ida, en annan hjälpis här på lägret

Lekar i full action!


Essie 7.95 € från Douglas


Ny lackade naglar + sand = not a good combination

Solnedgången på Lekholmen
Ha en bra dag!

2 comments: