Monday, 2 July 2012

Fit for fight!


Good Morning bloggen! Jag vaknade i morse och hade tänkt fara ur och sola lite men det sket sej totalt för att det råkade bli molnigt, jag borde väl ha kollat väder prognosen igår kväll, men det gjorde jag ju förstås inte... Däremot kollade jag nyligen vad dom ha lova till Frankfurt nu den här veckan (jag åker dit med familjen när pappa ska göra sin IRONMAN) och det sku nog ha kunnat ha varit liite bättre...

10 päivän ennuste






















I alla fall så steg jag upp och tittade på de avsnitten av The Biggest Loser som jag missade förra veckan. Man blir så jäkla motiverad efter att ha sett på de, så nu väntar jag lite på att morgonmålet (havregrynsgröt och ett bröd med ägg) ska smälta och så ska jag ut och springa igen. 




Efter det har jag lovat att jag ska träffa Karin och att vi ska åka till hennes mormor och vattna hennes blommor och sen hade jag tänkt gå och fixa två nya hål i öronen, får se om det blir av (Y).





No comments:

Post a Comment