Sunday, 1 July 2012

España - Italia





Nu måste jag bara till en början bara säga att jag protesterar lite, för jag skulle helst ha sett Portugal-Tyskland i finalen, men vad gör man... I alla fall har vi kisastudio på gång här hemma tillsammans med familjen med semlor och te. Jag måste erkänna att jag inte har följt med Euro 2012 lika bra den här gången som förra gången det ordnades, sidu det skulle ha blivit lite för lite sömn för mej när ja alltid hade jobb genast nästa dag. Nu sitter jag i alla fall här med min bror och Mårten och ser på inledningen till finalen. Oj dom där små pojkarna som är så urgulliga!

Annars så har jag varit ute och sprungit idag. Det blev 80 min löpning och 20 minuter med magmuskler och sånt. Ganska sweet sunday så att säga. Det var lite random när jag var där och hade min lilla kuntopiiri för en random man börja tala med mej. Han fråga vad jag idrottar med och jag berättade att jag har tänkt springa en maraton 2013, då börja han ge mej massor med råd. Typ att jag ska äta gröt varje dag och att jag ska börja med stavgång också :) 
Men nu måste jag sluta för matchen börjar!



Den här låten är bra när man springer, 
man får så där hyvä fiilis och orkar hålla på i samma takt. 
Den hjälpte i alla fall mej idag :)


en riktig fresh och mumsig sallad!



Gianluigi Buffon (Italiens målvakt)

Iker Casillas  (Spaniens målvakt)


No comments:

Post a Comment